Skip to main content

Ինքը...

Ինքը միակն է, ում առաջ պատրաստ եմ արձակել ամենավերջին կոճակս էլ

Իրեն կվստահեմ նույնիսկ ծակ գուլպաներիս մասին պատմությունը

Իր հետ սեղան կնստեմ թափթփված մազերով ու չհարթուկված շորերով, կուտեմ առանց պատառաքաղի և ուզածիս չափ կճպճպացնեմ

Հետը կկիսեմ հաց ու պանիրը, կոլան կամ մսով ապուրը

Թույլ կտամ, որ մտնի դարակներս ու քանդի, թույլ կտամ, որ խառնի թղթերս ու պատռի գրքերս

Իրենից կխնդրեմ, որ սրբիչս հասցնի, երբ ես բաղնիքում լողանալիս լինեմ

Կնստեմ դիմացն ու կնայեմ աչքերի մեջ` առանց ամաչելու

Վրան կգոռամ ու ճղճղան ձայնս ցույց կտամ` առանց մտահոգվելու

Հետը կխոսեմ ձեռքերով ու ոտքերով

Ու եթե պետք լինի բարձրաձայն կլացեմ ու կհայհոյեմ մոտը` համոզված լինելով, որ ինձ չի նախատի ու բերանս չի փակի

Ինքը միակն է, ով մոտենում է ինձ ուզածի չափ ու դիպչում է ինձ` ինչքան որ սիրտը կտա

Իրեն ես երբեք հետ չեմ հրում

Ջրից հետո ամենաանհրաժեշտ բանն է ինքը

Օդից հետո` ամենացանկալին

Իրեն կարելի է առանց զգուշացնելու էլ գալ, կարող է առանց դուռը թակելու էլ մտնել, կարող է կոշիկները չմաքրել, եթե ուզում է, կարող է լուսամուտից էլ խցկվել ներս, ծխնելույզից էլ սենյակ իջնել, կարող է մտնել իմ ննջասենյակ, կարող է նստել անկողնուս, կարող է թաց ձեռքերով էլ ինձ գրկել

Միայն իր առաջ ծնկի կգամ, կաղաչեմ, որ մնա

Միայն ինքն է ընդունակ ինձ մինչև վերջին կաթիլը դատարկելու

Միայն իրեն է տրված ինձ գետնին գցելն ու օդ թռցնելը

Ինքը կարող է ինձ կտորների բաժանել, կարող է նոր կտորներ ավելացնել վրաս, կարող է փոխել կտորներիս տեղերը

Իր համար ես կմոռանամ նպատակներիս ու երազանքների մասին, հանուն իրեն կուրանամ ցանկացած բան

Որովհետև ինքը կապված է ձայնալարերիս, որովհետև շարժումներս ու քայլերս իրենից են բխում, որովհետև ջրից շատ է օրգանիզմումս

Ինքն ուղղորդում է, ցույց է տալիս, համոզում է, կարողանում է խաբել ու կատակել, ականջիս տակ փսփսում է չտեսած բաների մասին ու ես հավատում եմ իրեն

Առանց նրա ես դառնում եմ սովորական շնչող

Եթե չի լինում, պատերի հետ եմ ընկերություն անում, մինչև որ կարմրած դեմքով հայտնվում է ու ինձ համոզում է, որ բացակայության ընթացքում խանդել է պատի կտորներին

Եթե երկար ժամանակ չի երևում, հերթով դռնից ներս են մտնում անտարբերությունը, կատաղությունը, ցավն ու վերջում անշարժությունը

Պատահում է, որ վերջում ինքն է լինում դուռը ծածկողը

Էդ ժամանակ ստիպված է լինում եկողներին ավելով դուրս հանել

Երբեմն հանելու ընթացքում ինքն է դրսում հայտնվում

Ինքն իմ կարիքը երբեք չի ունենում

Ինքը կամակոր է ու ստորացնող

Իր հետ շատ բարդ է պայմանավորվել այցելությունների հարցում

Ինքը չունի հաճախականություն, ժամանակի զգացողություն, տարածության հասկացություն

Ինքը երբեք չի կշտանում, երբեք առաջինը չի զիջում, երբեք չի ներում

Ու որովհետև գիտի, որ եթե չգա, կսպանի

Եթե կողքիս չլինի, կմոռանամ ներսիս դռան տեղը, կկորցնեմ բանալին

Կբացվեմ

Միջիս պլաստմասե կլորակները ներքև կընկնեն ու կգլորվեն` չգտնելու աստիճան հեռու

Ինքն իմ առաջնորդն է

Թույլ տեղս

Խոցելի կետս

Իր միջոցով ես կվերածվեմ ամեն ինչի

Իմ գերբնական ուժն է

Կախարդանքս

Անեծքս

Ու եթե ինձնից վերցնեն մնացած բաներն ու թողնեն միայն իրեն, ես չեմ դժգոհի

Որովհետև միակ արժանիքս է

Միակ տարբերակիչը

Ուտելու չափ հաճելի

Ասեղ թելելու չափ հոգնեցուցիչ ու երկար

Լույսի պես խաբող ու սիրուն

Ու ցանկալի

Միշտ ցանկալի

Ծակծկան

Վառող

Խեղդող

Իմ հիմքը

Ինձ ստիպողը, որ առաջ շարժվեմ

Նպատակիս պարագան

Հանգմանս անուղղակի խնդիրը

Բնությունս

Գլխավոր ու մեծ կտորս

Իմ միակը

Ոչմիբանի հետ չփոխարինվողը.

Ինքը`

Էդ Գրելը…

Comments

  1. Դու իմ հարազատ հոգին ես, բլրակցի բարեկամ :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ոլորտ գույնի

կարմիր երազ Երազ կարմրավուն պոչով գիսաստղի մասին, երազ կարմիր թուշիկներով ագռավի մասին, որ կարմիր իրերն է կտցահարում, կարմիր որդեր անկյունում,  հողից կարմիր թել են ստանում ու հյուսում ողնաշարին իրենց բոսորագույն, կարմիր երաժշտության ձայներ՝ գույնից բորբոքված օդում, կարմիր մոլորակն իր վրայից թափ է տալիս գույնը, կարմիր աքլորականչ ու որսորդի զրույց կարմիր․ կարմիր ուրուներ առանձնատներում ապրող․ կարմիր ծակծկոցներ ոտնաթաթերիդ․ երազ կարմիր վիհի մասին։ կանաչ արկղ Ներսում լիքը սուլիչներ, կանաչ դե մինոր, հատակին փշրած կեղևներ, կանաչ էգ թռչուն․ թևերն անզոր թափահարում է ու ձյուն բերում, կանաչ մարգարեություն՝ հենված արկղին, ճտքակոշիկներով կանաչ հրեշ․ բերանը բացուխուփ է անում ու մրմնջում, թե որքան հեռու է հրեշանոցը, բերանից կանաչ անձրևանոցներ են թափվում ու արկղից դուրս գալիս՝ կանաչ ծավալով լցված արկղից։ դեղին հեքիաթ Դեղին վերմակի մեջ փաթաթված արքայադուստր դեղնած ձայնալարերով, դեղին զարդատուփ՝ անկողնուց ճոճվող, ներսում՝ արքայի փտած ոսկորներ միմյանց հետ կռվող , դեղին պատերազմ ներսում, պատից կախված դե

հարցազրույց

[ Սյունեի ու իմ հարցազրույցի գաղտնի տարբերակը ] Սյունն ինձ հարցնում ա `  Մար, քանի տարի ա գործում բլոգը, ու ինչի ես ընտրել Վոլտերա-ն որպես կեղծանուն :))) Մարին սկսում ա  տակից դուրս գալը ` Բլոգս գործում ա 2012 թվականից, էդ ժամանակ, երբ որ բացեցի բլոգս, առաջին անգամ սկսեցի գրել, դրանից առաջ երբեք փորձ չէի արել գրելու` ոչ փոքր տարիքում, ոչ պատանեկան տարիքում, ընդհանրապես շատ պարապ երեխա էի  ու երբեք մտքովս էլ չէր անցնի, որ ես կգրեմ մի օր: Երբ որ բլոգս բացեցի , պատկերացում չունեի, թե ինչ ա ինձ սպասվում: Էդ բլոգի շնորհիվ` այսինքն գրելու, ես կիլոմետրերով աճեցի: Մարդիկ տարիներով մի քանի մետր են առաջ քայլում, ես մի շաբաթում էստեղից հասնում էի մինչև Զատկի կղզի ու հետ գալիս: Էդ հսկայական ճանապարհը որ անցա, իմ երկուսուկես տարեկան, նոր նոր ատամ փոխող բլոգիս եմ պարտական: Որ ձեռքս ճար լիներ, կպաչեի իրան [էստեղ Մարիի բլոգն ամաչում ա]   Ինչի Վոլտերա. Մի քանի վարկած կա էդ անվան հետ կապված:  Հիմա անգամ չեմ էլ հիշում, թե երբ ու ոնց որոշեցի Վոլտերա, հավանաբար որպես Վոլտեր անվան աղջկական տարբերակը: Հ

Ճռռոց

...Լավ, կգնանք: Խոստանում եմ: Երջանիկ էի: Գիտեի, որ իր խոստման տերն է: Ու էդպես էլ եղավ: Գնացինք: Ճանապարհին նախապատրաստվում էի այդ ամենը տեսնելուն: Ինձ ուժ էի տալիս, բռունցքներս պինդ սեղմել էի: Մետրոյով էինք գնում: Ռելսերի ձայնը հաճելի էր: Սիրտս անհանգիստ էր, ուժեղ էր բաբախում: Չէի ուզում, որ շուտ հասնեինք: Էնքան հուզված էի, որ նկատեց: -Դե լավ, հասնում ենք, քիչ մնաց: Ախր չգիտեր, որ ուզում էի՝ չհասնեինք, բայց եթե այդ ամենն իրեն ասեի, ինձ գժի տեղ կդներ ու կասեր՝ ամբողջ ամառ հոգիս հանեցիր, թե գնա´նք: Հիմա էլ չես ուզում: Շատ լավ, հետ ենք վերադառնում: Սարսափած իր խոսքերից (որոնք կասվեին, եթե ինձ լավ չպահեի) լռեցի: Վերջապես հասանք: Դուրս եկանք մետրոյից ու սկսեցինք քայլել: Դրսում դեռ լույս էր: Քայլեցինք երկար: Արդեն երևում էր տունը: Սիրտս սկսեց ավելի արագ խփել: Անցանք հին աղբարկղի կողքով: Նայեցի աղբարկղին՝ շատ էի կարոտել: Մոտեցանք դարպասին: Խնդրեցի, որ ես հրեմ դարպասը: Չմերժեց: Հրեցի: Դժվարությամբ բացվեց: Բացվելուց էլ ճռռաց: Հին ճռռոց էր դա: Ականջներումս փորձեցի պահել այդ ձայնը