Skip to main content

Enter


A.M. Առավոտ է։ Արթնանում ես զարթուցիչի ձայնից։ Զզվելով բացում ես աչքերդ, կտրում ես զարթուցիչիդ ձայնը։ Վեր ես կենում, մոտենում ես պահարանիդ, բացում ես այն, ավելի ճիշտ երկու անգամ կտտացնում ես վրան. կոդ է ուզում։ Հավաքում ես կոդը, բացվում է։ Ընտրում ես հագուստդ, դուրդ չի գալիս՝ նորից տեղն ես դնում։ Ընտրում ես հաջորդը, էս մեկն էլ իսկական հագուստ չի՝ շորթքաթ է։ Վերցնում ես մյուսը, փորձում ես՝ ֆորմատը փոքր է, վրադ չի լինում։ Գրողը տանի. ուզում ես հետ դնել, բայց հիշում ես, որ երեք անգամ սխալվելուց հետո արգելափակվում է, նոր կոդ է ուզում։ Երկար–բարակ պատմություն է, դրա ժամանակը չունես։ Իքսով փակում ես պահարանը։ Ինչ արած, ստիպված փոքր ֆորմատով պիտի յոլա գնաս։ Հետո անցնում ես լոգարան։ Էստեղ էլ է կոդ ուզում։ Մունաթով հավաքում ես կոդը, բացում ես ծորակը՝ ջուր չի գալիս։ Ախր ինտերնետի կապն էստեղ թույլ է։ Ստիպված ես հին ջրով յոլա գնալ։
Դուրս ես գալիս լոգարանից։ Նայում ես ժամացույցին՝ արդեն ուշանում ես աշխատանքից։ Շտապել է պետք։ Աստված իմ, դու դեռ չես նախաճաշել։ Մոտենում ես սառնարանին, հավաքում ես կոդը։ Ինչ–որ բան է հարցնում՝ առանց լսելու ասում ես օքեյ։ Բացում ես սառնարանը, մի քանի պապկա կա՝ մթերք, միրգ, բանջարեղեն, նախաճաշ։ Ըհն, քեզ հենց դա էլ պետք է։ Բացում ես նախաճաշ պապկան, վերցնում ես մի կտոր բուտերբրոտ, թու՜, հին է։ Լավ, դիլեյթ։ Մյուսն ես վերցնում։ Էս էլ աբդեյթ է ուզում։ Է դե լավ էլի։ Փակում ես նախաճաշ պապկան, բացում ես մթերքը։ Վերցնում ես մի քիչ պանիր՝ 250 x 250 չափսի, հետո նույն չափսի հաց ու մի քիչ երշիկ։ Բայց արի ու տես երշիկը մենակ 90x90 չափսն է մնացել։ Ուրիշ ձև չունես։ Պիտի հաց-պանիր ուտես։ Կատաղած գնում ես խոհանոց, որ էնտեղ ուտես։ Բացում ես՝ կոդ է ուզում։ Հավաքում ես... Ի՞նչ... Ասում է՝ սխալ ես հավաքել։ Ախ էդ հակերները։ Զուգարանի կոդը հերիք չէր, հիմա էլ խոհանոցի կոդն են ջարդել։ Լավ, սրան էլ դիմացի։ Պիտի ոտքի վրա ուտես։ Բա էս կյանք է... Վերջապես ուտում, վերջացնում ես ու տանից դուրս ես գալիս։ Տան դուռը իքսով փակելու փոխարեն միամիտ մինուս ես տալիս ու տենց դուրս  գալիս։ Դրսում բոլորն օնլայն են։ Անցնում ես փողոցներով, էլի քեզ անիմաստ թեգեր են արել։ Ջղայնացած ջնջում ես նկարդ անկապ ծառերի, լուսամփոփների վրայից, կատաղած ասում ես՝ էլ ինձ թեգ չանեք սրանից հետո, չնայած քեզ լսողն ով է... Նստում ես մեքենադ ու սկսում ես կատաղած վարել։ Արդյունքում մի քանի հոգի ջնջում են քեզ, մի  երկուսն էլ սև ցուցակ են գցում:
Շարունակում ես կատաղած վարելը։ Մի բան էն չի հա էդ մեքենայիդ հետ։ Էլի վիրուսի զոհ է դարձել։ Հազար ասեցինք՝ վիրուսոտ տեղեր մի մտիր։ Լսող չկա քեզ։ Հիմա անտիվիրուսն էլ էն օրը ջնջեցիր։ Հավես չկա նորից քաշելու։ Պիտի մտնես ռիսայքլ բին ու հանես էդտեղից։ Ախր էնքան կեղտոտ գործ է: Դե ասա շուտ–շուտ մաքրի էդ անտերը, որ սենց չլինի։ Մտնում ես, քիթդ փակում ես, սկսում ես անտիվիրուսդ ման գալ։ Հին վերնաշապիկ, հոտած պանիր, լար, գուլպա, զուգարանի թուղթ, չէ, սա էլ չի, բա ու՞ր կորավ էդ անտերը։ Էս ինչ թարս օր է, պիտի հիմա էլ ոտքով գնաս, ախր ոչ մեկի հավեսը չունես, լավ, ոչինչ, օֆլայն կլինես ու սուս ու փուս կգնաս։ Օֆլայն՝ էնթեր... Ասում եմ օֆլայն ՝ էնթեր։ Ոչ մի կերպ քեզ չի ենթարկվում: Սկսում ես վազել՝ չես հասցնում։ Քեզ նկատում են ու սկսվում է տանջանքների մի նոր փուլ։ Մի տաս հոգի գրում են, կեսը զանգում է, կեսը խաղ է առաջարկում։ Գոռալով մերժում ես բոլորին։ 
Վազելով գնում ես, մտնում ես դիմացի շենքի մուտքը։ Գոնե էստեղ մի քանի րոպե շունչ կքաշես։ Է՞ս ով է զանգում։ Շեֆդ է... Թու՜։ Կորած ես։ Հիմա ի՞նչ պետք է ասես։ Դողալով պատասխանում ես։ Սկսում ես արդարանալ, թե ինչի ուշացար։ Պատճառ ես բռնում մեքենայիդ վիրուսը, խոհանոցիդ կոդի գրավումը։ Չէ,  չստացվեց՝ հեռացված ես։ Դե հիմա ոնց եկել ես, տենց էլ հետ գնա։ Գնալուց բոլորին արհամարհում ես։ Արդյունքում ընկերուհիդ է վերջ դնում ձեր հարաբերություններին՝ պատճառաբանելով ինչ–որ մեկի նկարները լայքելը։ Մի երկու ընկեր քեզ կոպտում են, շեֆդ մի կողմից է սկսում՝ իբր սա է՞ր քո վիրուսը, դե ասա ամբողջ օրն օնլայն ես, դրա համար էլ ուշանում ես։ Գլուխդ բռնած մտնում ես ձեր շենք, վերելակը չի աշխատում։ Մտքումդ հայհոյում ես վերելակի ադմիններին, որ չեն հետևոմ իրենց վերելակին, ոտքով բարձրանում ես, մոտենում ես դռանդ՝ սա՞ ինչ է... Ի՞նչ... 404...Ո՜նց։ Էս էլի իքսով չես փակել, հասցրել են դրանք.... Գրողը տանի։ Դե արի ու նորից վերականգնիր տանդ HTML կոդը, դե արի նորից դիզայնն ընտրիր, էս ինչ թարս օր էր, շեֆդ մի կողմից, ընկերուհիդ՝ մյուս։ Դե լավ, թքած՝ Restart:

Comments

Popular posts from this blog

Ոլորտ գույնի

կարմիր երազ Երազ կարմրավուն պոչով գիսաստղի մասին, երազ կարմիր թուշիկներով ագռավի մասին, որ կարմիր իրերն է կտցահարում, կարմիր որդեր անկյունում,  հողից կարմիր թել են ստանում ու հյուսում ողնաշարին իրենց բոսորագույն, կարմիր երաժշտության ձայներ՝ գույնից բորբոքված օդում, կարմիր մոլորակն իր վրայից թափ է տալիս գույնը, կարմիր աքլորականչ ու որսորդի զրույց կարմիր․ կարմիր ուրուներ առանձնատներում ապրող․ կարմիր ծակծկոցներ ոտնաթաթերիդ․ երազ կարմիր վիհի մասին։ կանաչ արկղ Ներսում լիքը սուլիչներ, կանաչ դե մինոր, հատակին փշրած կեղևներ, կանաչ էգ թռչուն․ թևերն անզոր թափահարում է ու ձյուն բերում, կանաչ մարգարեություն՝ հենված արկղին, ճտքակոշիկներով կանաչ հրեշ․ բերանը բացուխուփ է անում ու մրմնջում, թե որքան հեռու է հրեշանոցը, բերանից կանաչ անձրևանոցներ են թափվում ու արկղից դուրս գալիս՝ կանաչ ծավալով լցված արկղից։ դեղին հեքիաթ Դեղին վերմակի մեջ փաթաթված արքայադուստր դեղնած ձայնալարերով, դեղին զարդատուփ՝ անկողնուց ճոճվող, ներսում՝ արքայի փտած ոսկորներ միմյանց հետ կռվող , դեղին պատերազմ ներսում, պատից կախված դե

հարցազրույց

[ Սյունեի ու իմ հարցազրույցի գաղտնի տարբերակը ] Սյունն ինձ հարցնում ա `  Մար, քանի տարի ա գործում բլոգը, ու ինչի ես ընտրել Վոլտերա-ն որպես կեղծանուն :))) Մարին սկսում ա  տակից դուրս գալը ` Բլոգս գործում ա 2012 թվականից, էդ ժամանակ, երբ որ բացեցի բլոգս, առաջին անգամ սկսեցի գրել, դրանից առաջ երբեք փորձ չէի արել գրելու` ոչ փոքր տարիքում, ոչ պատանեկան տարիքում, ընդհանրապես շատ պարապ երեխա էի  ու երբեք մտքովս էլ չէր անցնի, որ ես կգրեմ մի օր: Երբ որ բլոգս բացեցի , պատկերացում չունեի, թե ինչ ա ինձ սպասվում: Էդ բլոգի շնորհիվ` այսինքն գրելու, ես կիլոմետրերով աճեցի: Մարդիկ տարիներով մի քանի մետր են առաջ քայլում, ես մի շաբաթում էստեղից հասնում էի մինչև Զատկի կղզի ու հետ գալիս: Էդ հսկայական ճանապարհը որ անցա, իմ երկուսուկես տարեկան, նոր նոր ատամ փոխող բլոգիս եմ պարտական: Որ ձեռքս ճար լիներ, կպաչեի իրան [էստեղ Մարիի բլոգն ամաչում ա]   Ինչի Վոլտերա. Մի քանի վարկած կա էդ անվան հետ կապված:  Հիմա անգամ չեմ էլ հիշում, թե երբ ու ոնց որոշեցի Վոլտերա, հավանաբար որպես Վոլտեր անվան աղջկական տարբերակը: Հ

Ճռռոց

...Լավ, կգնանք: Խոստանում եմ: Երջանիկ էի: Գիտեի, որ իր խոստման տերն է: Ու էդպես էլ եղավ: Գնացինք: Ճանապարհին նախապատրաստվում էի այդ ամենը տեսնելուն: Ինձ ուժ էի տալիս, բռունցքներս պինդ սեղմել էի: Մետրոյով էինք գնում: Ռելսերի ձայնը հաճելի էր: Սիրտս անհանգիստ էր, ուժեղ էր բաբախում: Չէի ուզում, որ շուտ հասնեինք: Էնքան հուզված էի, որ նկատեց: -Դե լավ, հասնում ենք, քիչ մնաց: Ախր չգիտեր, որ ուզում էի՝ չհասնեինք, բայց եթե այդ ամենն իրեն ասեի, ինձ գժի տեղ կդներ ու կասեր՝ ամբողջ ամառ հոգիս հանեցիր, թե գնա´նք: Հիմա էլ չես ուզում: Շատ լավ, հետ ենք վերադառնում: Սարսափած իր խոսքերից (որոնք կասվեին, եթե ինձ լավ չպահեի) լռեցի: Վերջապես հասանք: Դուրս եկանք մետրոյից ու սկսեցինք քայլել: Դրսում դեռ լույս էր: Քայլեցինք երկար: Արդեն երևում էր տունը: Սիրտս սկսեց ավելի արագ խփել: Անցանք հին աղբարկղի կողքով: Նայեցի աղբարկղին՝ շատ էի կարոտել: Մոտեցանք դարպասին: Խնդրեցի, որ ես հրեմ դարպասը: Չմերժեց: Հրեցի: Դժվարությամբ բացվեց: Բացվելուց էլ ճռռաց: Հին ճռռոց էր դա: Ականջներումս փորձեցի պահել այդ ձայնը