Skip to main content

Հանուն ամբոխի

նկարի հեղինակ՝ Ե․ Թադևոսյան

Պատրա՞ստ ես մոռանալ ինքդ քեզ ու տրվել մարդկանց։

Պատրաստ եմ։

Պատրա՞ստ ես հանուն մարդկային ժպիտի մոռանալ էությունդ։

Պատրաստ եմ։

Պատրա՞ստ ես ջնջել հետքերդ ու շարժվել միայն մարդկանց հետքերով։

Պատրաստ եմ։

Պատրա՞ստ ես հանուն մարդկային ճշմարտության, հանուն մարդկային գեղեցկության ուրանալ քո ճշմարտությունը։

Պատրաստ եմ։

Պատրա՞ստ ես հանուն ամբոխի քեզ դեմ գնալ ու դառնալ մարդկանց բարեկամը։

Պատրաստ եմ։

Դե ուրեմն ընտրիր դիմակդ


Դիմակդ ընտրելուց հետո մարդիկ կսկսեն ժպտալ քեզ։ Դու պիտի հրճվես այդ ժպիտներից։ Եթե ուզում ես դառնալ մարդկանց բարեկամը, պիտի շողոքորթես նրանց այնքան ժամանակ, քանի դեռ նրանք չեն սկսել քեզ շողոքորթել։ Այդ ժամանակ արդեն դուք կհռչակվեք իսկական բարեկամներ։

Պիտի սիրես մարդկանց օրենքները, պիտի ընդունես իրենց ճշմարտությունը, պիտի համարես գեղեցիկ այն ամենը, ինչը մարդիկ են գեղեցիկ համարում։ Ու երբեք, լսու՞մ ես, երբեք ժպիտդ իրականության հետ չփոխես, թե չէ հենց նույն րոպեին ձեր բարեկամությունը կավարտվի։ Կգնաս ուղիղ մարդկանց հետքերով, աջ կամ ձախ չթեքվես։ Կքայլես ուղիղ, հպարտ ու գլուխդ բարձր։

Կհագնես միայն մարդկային ոտնահետքեր, որ ձյան կամ ցեխի վրա միայն դրանք երևան։ Կմոռանաս իսկական ոտնահետքերիդ մասին, դեն կնետես այն, քանի դեռ չես բռնվել։ Մարդիկ կնայեն արևին ու կասեն, որ այն տաք է ու պայծառ. սուսուփուս կհամաձայնվես նրանց հետ։ Կխոսես միայն այն ժամանակ, երբ քեզ կխոսեցնեն։ Խոսեցնելուց էլ կասես միայն այն, ինչը մարդիկ կցանկանան լսել։ Մարդկանց հետ կխոսես շատ նուրբ, կօգտագործես փաղաքշական բառեր, ժպիտդ էլ ավելի կլայնացնես, կխոսես մարդկանց հետ միայն իրենց սիրելի թեմաներից։

Ձեռք կբերես մարդկանց վստահությունը։ Կսիրես մարդկանց։ Կգոռաս, կասես, որ պաշտում ես իրենց, կասես, որ նրանք ճիշտ են, որ նրանք գեղեցիկ են, որ իրենց նմանը չկա։ Ամեն քայլափոխի նրանց կհետևես, կշարժվես ճիշտ իրենց պես, կուտես այն ամենն ինչը մարդիկ համեղ կանվանեն, կհագնես այն հագուստը, որը մարդիկ կհաստատեն, որ սազում է, կլսես այն երաժշտությունը, որը մարդիկ կլսեն, կքնես տաք անկողնում, փափուկ բարձով ու վերմակով, որովհետև դա է ճիշտը, որովհետև մարդիկ դա ճիշտ են համարում։

Կդառնաս մարդկանց սիրելին, կունենաս լիքը փող։ Պիտի պաշտես փողը, պիտի գրկես ու համբուրես, պիտի մարդկանց հետ միասին փառաբանես այն։ Փողով կգնես մարդկանց ու կվաճառես։ Փողով կգնես մարդկանց ժպիտները, մարդկանց վստահությունը, մարդկային բարեկամությունը։ Գնելուց հետո էլ կվաճառես դրանք, որ նորից ունենաս լիքը փող։ Հետո կծախսես այն, ինչքան որ սիրտդ տա։

Հանկարծ չհագենաս փողից, դա քո վերջը կլինի։ Փող ունենալուց հետո մեծ մարդկանց հետ գործ կունենաս։ Նորից լայն ժպիտով կասես իրենց համար ամենացանկալի խոսքերը։ Մարդկանց մոտ կփառաբանես փողը, որ մարդիկ հավատան քեզ։ Այնքան ժամանակ կշողոքորթես, մինչև որ դու էլ դառնաս այդ մեծ մարդկանցից մեկը։ Դրանից հետո քեզ կտան աթոռ։ Դու պիտի պաշտես այդ աթոռը։ Պիտի փողի նման փառաբանես ու պաշտես աթոռը։ Հետո մարդիկ կգան քեզ մոտ։

Նույն ժպիտներով քեզ կշողոքորթեն, կասեն, որ քո ասած ամեն մի բառը ճիշտ է, որ դու այնքան գեղեցիկ ես, որ այնքան խելոք ես։ Մարդկանց նույն ժպիտով կպատասխանես, նույն խոսքերով կփակես բերանները։ Կսիրեք իրար, կժպտաք, կպաշտեք միմյանց, կգուրգուրեք ձեր ճշմարտությունները, կփաթաթվեք իրար, կհամբուրվեք, փողը կպահեք ամենավերևում, կհամբուրեք աթոռը, կհամբուրեք ձեր դիմակները...

Զգույշ կլինես։ Հանկարծ դիմակդ չընկնի դեմքիցդ։ Պինդ կփակցնես այն դեմքիդ, թե չէ գիտե՞ս՝ ինչ կլինի։ Եթե հանկարծ դիմակդ ընկնի, կհայտնվես մարդկանց ոտքերի տակ։ Կվերանան մարդկանց ժպիտները։ Ժպիտների փոխարեն միայն նողկալի դեմքեր կտեսնես։

Քո իրական դեմքը կսարսափեցնի մարդկանց։ Կխառնվեն իրար, կատեն քեզ, ամբոխով դեպի քեզ կշարժվեն, կգցեն քեզ իրենց ոտքերի տակ ու կանցնեն վրայովդ։ Դու կլինես, դու կապրես. առանց փողի, առանց աթոռի, առանց մարդկային ժպիտների ու շողոքորթության։ Կանտեսեն քեզ, քեզ կատեն, կլռեցնեն ձայնդ, քեզ խելագարի տեղ կդնեն, բայց դու կլինես քո դեմքով, կլինես քո ճշմարտությամբ, քո գեղեցկությամբ։ Ամբողջ մարդկությունը քո դեմ դուրս կգա, բայց դու կթքես բոլորի վրա, կթքես բոլոր դիմակների վրա։

Կգոռաս, կասես, որ արևն ամենևին էլ պայծառ չէ, կասես, որ զզվում ես տաք ու փափուկ անկողնում քնելուց, կասես, որ ատում ես փողը։ Կլսեն քեզ, կծիծաղեն վրադ, բայց դիմակները չեն դիմանա, կցնցվեն, կընկնեն ու փշուր–փշուր կլինեն։ Կփորձեն նորից փակցնել իրենց դեմքին. չի ստացվի։ Լաց կլինեն, կխնդրեն, որ հանգիստ թողնես իրենց, որ հետ տաս իրենց դիմակները։

Ձեռքով կփակեն իրենց դեմքը, որ չերևա իրականը։ Կասեն, որ դու խիղճ չունես, որ անսիրտ ես։ Չխղճաս նրանց։ Կայրես բոլորի ձեռքերը, կայրես իրենց ու դիմակներին։ Այրվելուց կլսես ողբեր։ Կփակես աչքերդ, որ նորից չխաբվես։ Հետո մոխիրը կվերացնես։ 


Դու ճիշտ ես։

Դու գեղեցիկ ես։

Դու իրական ես:


Comments

Popular posts from this blog

Ոլորտ գույնի

կարմիր երազ Երազ կարմրավուն պոչով գիսաստղի մասին, երազ կարմիր թուշիկներով ագռավի մասին, որ կարմիր իրերն է կտցահարում, կարմիր որդեր անկյունում,  հողից կարմիր թել են ստանում ու հյուսում ողնաշարին իրենց բոսորագույն, կարմիր երաժշտության ձայներ՝ գույնից բորբոքված օդում, կարմիր մոլորակն իր վրայից թափ է տալիս գույնը, կարմիր աքլորականչ ու որսորդի զրույց կարմիր․ կարմիր ուրուներ առանձնատներում ապրող․ կարմիր ծակծկոցներ ոտնաթաթերիդ․ երազ կարմիր վիհի մասին։ կանաչ արկղ Ներսում լիքը սուլիչներ, կանաչ դե մինոր, հատակին փշրած կեղևներ, կանաչ էգ թռչուն․ թևերն անզոր թափահարում է ու ձյուն բերում, կանաչ մարգարեություն՝ հենված արկղին, ճտքակոշիկներով կանաչ հրեշ․ բերանը բացուխուփ է անում ու մրմնջում, թե որքան հեռու է հրեշանոցը, բերանից կանաչ անձրևանոցներ են թափվում ու արկղից դուրս գալիս՝ կանաչ ծավալով լցված արկղից։ դեղին հեքիաթ Դեղին վերմակի մեջ փաթաթված արքայադուստր դեղնած ձայնալարերով, դեղին զարդատուփ՝ անկողնուց ճոճվող, ներսում՝ արքայի փտած ոսկորներ միմյանց հետ կռվող , դեղին պատերազմ ներսում, պատից կախված դե

հարցազրույց

[ Սյունեի ու իմ հարցազրույցի գաղտնի տարբերակը ] Սյունն ինձ հարցնում ա `  Մար, քանի տարի ա գործում բլոգը, ու ինչի ես ընտրել Վոլտերա-ն որպես կեղծանուն :))) Մարին սկսում ա  տակից դուրս գալը ` Բլոգս գործում ա 2012 թվականից, էդ ժամանակ, երբ որ բացեցի բլոգս, առաջին անգամ սկսեցի գրել, դրանից առաջ երբեք փորձ չէի արել գրելու` ոչ փոքր տարիքում, ոչ պատանեկան տարիքում, ընդհանրապես շատ պարապ երեխա էի  ու երբեք մտքովս էլ չէր անցնի, որ ես կգրեմ մի օր: Երբ որ բլոգս բացեցի , պատկերացում չունեի, թե ինչ ա ինձ սպասվում: Էդ բլոգի շնորհիվ` այսինքն գրելու, ես կիլոմետրերով աճեցի: Մարդիկ տարիներով մի քանի մետր են առաջ քայլում, ես մի շաբաթում էստեղից հասնում էի մինչև Զատկի կղզի ու հետ գալիս: Էդ հսկայական ճանապարհը որ անցա, իմ երկուսուկես տարեկան, նոր նոր ատամ փոխող բլոգիս եմ պարտական: Որ ձեռքս ճար լիներ, կպաչեի իրան [էստեղ Մարիի բլոգն ամաչում ա]   Ինչի Վոլտերա. Մի քանի վարկած կա էդ անվան հետ կապված:  Հիմա անգամ չեմ էլ հիշում, թե երբ ու ոնց որոշեցի Վոլտերա, հավանաբար որպես Վոլտեր անվան աղջկական տարբերակը: Հ

Ճռռոց

...Լավ, կգնանք: Խոստանում եմ: Երջանիկ էի: Գիտեի, որ իր խոստման տերն է: Ու էդպես էլ եղավ: Գնացինք: Ճանապարհին նախապատրաստվում էի այդ ամենը տեսնելուն: Ինձ ուժ էի տալիս, բռունցքներս պինդ սեղմել էի: Մետրոյով էինք գնում: Ռելսերի ձայնը հաճելի էր: Սիրտս անհանգիստ էր, ուժեղ էր բաբախում: Չէի ուզում, որ շուտ հասնեինք: Էնքան հուզված էի, որ նկատեց: -Դե լավ, հասնում ենք, քիչ մնաց: Ախր չգիտեր, որ ուզում էի՝ չհասնեինք, բայց եթե այդ ամենն իրեն ասեի, ինձ գժի տեղ կդներ ու կասեր՝ ամբողջ ամառ հոգիս հանեցիր, թե գնա´նք: Հիմա էլ չես ուզում: Շատ լավ, հետ ենք վերադառնում: Սարսափած իր խոսքերից (որոնք կասվեին, եթե ինձ լավ չպահեի) լռեցի: Վերջապես հասանք: Դուրս եկանք մետրոյից ու սկսեցինք քայլել: Դրսում դեռ լույս էր: Քայլեցինք երկար: Արդեն երևում էր տունը: Սիրտս սկսեց ավելի արագ խփել: Անցանք հին աղբարկղի կողքով: Նայեցի աղբարկղին՝ շատ էի կարոտել: Մոտեցանք դարպասին: Խնդրեցի, որ ես հրեմ դարպասը: Չմերժեց: Հրեցի: Դժվարությամբ բացվեց: Բացվելուց էլ ճռռաց: Հին ճռռոց էր դա: Ականջներումս փորձեցի պահել այդ ձայնը