Skip to main content

Երկնքում ծովից են խոսում


- Սառն է

- ասում են: Լսել եմ, որ երբեմն տաք է

- ավազոտ է: Փհհհ, ոնց էլ դիմանում են

- ծակոցների՞ն: Էհ, երբեք ավազ չե՞ս տեսել

- չէ, որտեղից

- մի անգամ եկողներից մեկն էր հետը բերել: Մարմնից հազիվ պոկեցինք

- ու ասում են ներսում մանր-մունր բաներ էլ կան

- էհ, ո՞ր մեկիս ներսում չկան էդպիսիններից

- չէ, դրանք շարժվում են

- մերոնք էլ են շարժվում

- սողում են

- թող լինի սողալ, ի՞նչ կա որ

- ու լպրծուն են, կպչուն, զզվելի: Ու ցավեցնում են

- լավ հանձնվում եմ: Իմոնք կլոր են ու հեչ էլ կպչուն չեն

- դեռ կհասցնեն: Նոր են: Ասում են ներսում քարեր էլ կան: Դու գիտե՞ս, թե դա ինչ բան է

 - առաջին անգամ եմ լսում

- չէ, ես տեսել եմ դրանցից: բայց տեսածներս ավելի մեծ էին, վրան էլ ինչ-որ բաներ էին գրված

- իմ տեսածների վրա մենակ թվեր էին

- բա ասում ես, երբեք չես տեսել

- հիշեցի: Ավազն իր հետ բերողից եմ իմացել: Վրան էլ խաչեր կային

- խաչե՞ր

- հա, հեչ չե՞ս տեսել: Երկուսն իրար հատում են: Հասկանու՞մ ես: Կողք կողքի չէ: Այլ իրար վրա

- բարդ ես խոսում

- հա: Ժամանակին էդ դրանցից մեկի վրա Քրիստոսին են խաչել

- ու՞մ

- մեսսիային: Հին լեգենդ է: Դժվար, թե հիշես

- իսկ քո կարծիքով ցավո՞տ է

- Որտե՞ղ

- էնտեղ, ներքևում

- չգիտեմ: պատկերացում չունեմ

- ինձ թվում է հա, ցավոտ է

- քեզ դու՞ր է գալիս այդ բառը

- դուր է գալիս: Ցավ: Ինչ թեթև է հնչում

- ըհն, իր պես

- դե էլ մի: Պատմիր, դա ո՞նց պատահեց

- սովորական: նավակով էի: Հետո հոպլյա: Հասկացա՞ր

- չէ, նկարագրիր

- կանաչ նավակը: ես: Աղջիկը: Հետո էլ մեր ծանոթ հոպլյան

- ո՞վ

- միանգամիցը

- ճանաչու՞մ ես

- չէ, մի անգամ աչքովս ընկել է: Էն էլ վերջին անգամն էր

- կասե՞ս աչքերն ինչ են

- էհ, երկար պատմություն է: Երկուսն են

- մի՞շտ

- ոչ միշտ: Պատահում է, որ ավելի քիչ են լինում

- ինչքա՞ն քիչ

- շատ քիչ

- իսկ պատահու՞մ է, որ շատ լինեն

- չեմ հանդիպել

- ասա, ներքևում քամի կա՞

- կա

- իսկ արև՞

- կա, ամեն ինչի երկրորդն էլ կա: Եղբայրը: Պա՞րզ է

- Իսկ եղբայրն ավելի լա՞վն է լինում

- հիմնականում հա: Տես: Արևի եղբայրը: Ավելի գեղեցիկ է: Ալիքների վրա շողում է, լող է տալիս: Իսկ այդ քո արևը կարո՞ղ էր լող տալ

- չէ

- տեսնու՞մ ես: Ինքը լողալ չգիտի, իսկ եղբայրն ինձնից էլ լավ է լողում: Մենակ թե էդ անտեր հոպլյան...

- ալիքները ո՞նց են շարժվուն

- հասարակ: Աջ-ձախ, վերև-ներքև

- գեղեցի՞կ են

- պիտի որ

- մեզ ներքևում լսու՞մ են

- լսում են: բայց չլսելու են տալիս

- իսկ հասկանու՞մ են

- հասկանում են

- երկա՞ր

- շատ երկար

- ինչու՞ երբեք էստեղ չեն նայում

- վախենում են

- մեզնի՞ց

- չէ: վախենում են, որ էլ չեն կարողանա ներքև իջնել

- ախր ի՞նչ կա էստեղ այդքան կարևոր

- կապույտ: դրանք կապույտի մեռած են

- մարդի՞կ

- էյ, դրանց անունը չտաս: հա մարդիկ: այդ շնչողները: կապույտի մեռած են

- բայց էստեղ սպիտակից էլ կա

- քիչ է: ու չի համոզում: իսկ կապույտը...

- կարմիր էլ կա, դեղին էլ, անգամ սև

- չէ, դրանք երկրորդական են: կարևորը կապույտն է

- մարդիկ

- առը քեզ

- մարդիկ

- գրողի տարած, ի՞նչ

- դու էլ ես դրանցից

- եղել եմ: բայց փոշմանել եմ

- էլ չե՞ս

- չեմ

- բայց դու այն օրը երգում էիր: երգածդ էլ կապույտ էր: ձայնդ էլ: հիմա էլ, որ խոսում ես, վրայիցդ կապույտի հոտ է գալիս

- քեզնից էլ վառած ածուխի

- էհ: մենակ ասում ես

- իսկ դու փորձիր երգել: տեսնեմ երգածդ ի՞նչ գույնի կլինի

- եթե կարողանայի երգել, ինքս էլ կապույտ կլինեի

- բայց մեկ է: կապույտի պես ես մտածում: դա էլ հո չես կարող հերքել

- իսկ եթե ներքևում իմանան, որ իրենցից ենք խոսում

- է, թող իմանան, ի՞նչ կա որ

- ու որոշեն մեզ մոտ գալ

- գժվեցի՞ր

- հա: պատկերացրու: որոշեն բարձրանալ վերև

- մենք էլ կիջնենք

- բա եթե իրե՞նք էլ իջնեն

- նորից կբարձրանանք

- իսկ եթե համ էստեղ լինեն, համ ներքևու՞մ

- այդ ժամանակ արդեն մենք չենք լինի

- համոզվա՞ծ ես

- հա: իսկ եթե անգամ լինենք, կփախնենք հեռու

- ինչքա՞ն հեռու

- շատ, շատ հեռու: շատ խորը: քարերի հետ: հասկանու՞մ ես

- չէ

- ավազների կողքին: իսկ հիմա՞

- մի քիչ

- կապույտի մեկը...իսկական կապույտ ես

- այդ ո՞ր մի կապույտի վրայից է ածուխի հոտ գալիս

- դու կլինես առաջինը

- ի՞նչ բան է եղեգնը

- երկար-բարակ պատմություն է

- իսկ մամուռը՞

- ը...լպրծուն է

- ցավո՞տ է

- մամու՞ռը: է, թող լինի ցավոտ: այդքան շատ է հա՞ դուրդ գալիս այդ բառը

- հա, մի տեսակ ձգում է

- մամուռն էլ է էդպես: ու այնտեղ գտնվող ամեն ինչը: գիտե՞ս, մենակ կապույտներն են փչացնում ամեն ինչ: Զզվելի, զզվելի կապույտներ են

- ի՞նչն են փչացնում

- մամուռները, քարերը: Կապույտները փակել են հորիզոնը: Տես, էլ ոչինչ պարզ չի երևում: Թու...արդեն հոգնել եմ

- իսկ ո՞նց են հոգնում

- հենց էդպես: Վերցնում ես ու հոպլյա...հոգնում ես

- ես էլ եմ ուզում փորձել էդ քո հոպլյաներից

- էհ, ոչ համով են, ոչ էլ ցավոտ, ինչի՞դ են պետք

- բան չե՞ս զգում

- չէ, առանձնապես ոչինչ

- բայց մեկ է: ուզում եմ փորձել

- կփորձես: քիչ է մնացել: համբերիր

- իսկ ի՞նչ բան է աղջիկը

- գրողը տանի: դա՞ որտեղից գտար

- քեզնից

- իզուր բերանիցս թռցրեցի: աղջիկը... կազմված է հարյուրհազարավոր փոքր-մոքր բաներից: գունավորմամբ՝ թափանցիկ է

- ես չեմ հասկանում

- դե..համեղ պատառ է

- իսկ ցավո՞տ է

- այն էլ ինչպես: բայց միայն սկզբում: հետո արդեն չէ

- դժվար ես խոսում

- մազեր ունի: քիթ: բերան: Հա, երկու հատ էլ էն սիրուն բաներից ունի

- որոնցի՞ց

- էն որ չունեն մյուս տեսակի կապույտները

- դու ունե՞իր դրանցից, երբ որ կապույտ էիր

- ունեի:

- իսկ աղջիկը լպրծու՞ն է

- չափից դուրս շատ

- ի՞նչ գույնի է

- ըըը... կարմիր

- պիտի որ գեղեցիկ լինի

- հա...ցավն էլ հենց դա է..գեղեցիկ է

- դրանից եմ ուզում

- կարմիրի՞ց: գործ չունես: վտանգավոր բան է

- թքած

- հիմա ես էդպես ասում

***

- ասում ես սա՞ռն է

- երբեմն: երբեմն տաք է

- ի՞նչ բան է տաքը

- դա մեղմացնում է առաջինին, բայց դրանք իրար հեչ չեն սիրում, ողջ օրն իրար թարս են նայում

- էհ, էլի չեմ հասկանում

- տաքը կարմիրի տեսակներից է

- ուրեմն լավ բան է

- բավականին

- կերգե՞ս

- մեկ է կապույտավարի է ստացվելու

- չէ, երգիր: էնպես երգիր, որ ներքևում լսեն

- հիմարիկ: մեզ միշտ էլ լսում են

- հապա..

- չլսելու են տալիս: թքած ունեն մեզ վրա: ոնց որ մենք՝ իրենց վրա

- մենք թքած չունենք: Ախր ամբողջ ժամանակ իրենցից ենք խոսում

- իրենք էլ՝ մեզնից

- կապույտները...մեզնի՞ց են խոսում

- բա ոնց: դրա համար էլ կապույտ են

- խոսում ենք ու չենք ուզում տեսնել իրար

- շուրջդ նայիր: ամբողջը կապույտ է

- ուրեմն..

- հա, վարակվել ենք:

- հանուն ինչի՞

- հանու՞ն...դա չափից դուրս մեծ բառ է կապույտներիս համար

***

- ասում ես, սա՞ռն է

- երբեմն: մեկ-մեկ տաք է

- կարմիրի՞ց

- ըհն: կարմիրից

- ավազո՞տ է: ոնց էլ դիմանում են

- կապույտ են: դրանից է

- մեզ լսու՞մ են ներքևում

- լսում են

- իսկ ինչու՞ երբեք չեն պատասխանում

- չլսելու են տալիս: թքած իրենց վրա

- չէ: թքած չունենք: ախր ամբողջ ժամանակ իրենցից ենք խոսում

- ..իրենք էլ՝ մեզնից...

...

Comments

Popular posts from this blog

Ոլորտ գույնի

կարմիր երազ Երազ կարմրավուն պոչով գիսաստղի մասին, երազ կարմիր թուշիկներով ագռավի մասին, որ կարմիր իրերն է կտցահարում, կարմիր որդեր անկյունում,  հողից կարմիր թել են ստանում ու հյուսում ողնաշարին իրենց բոսորագույն, կարմիր երաժշտության ձայներ՝ գույնից բորբոքված օդում, կարմիր մոլորակն իր վրայից թափ է տալիս գույնը, կարմիր աքլորականչ ու որսորդի զրույց կարմիր․ կարմիր ուրուներ առանձնատներում ապրող․ կարմիր ծակծկոցներ ոտնաթաթերիդ․ երազ կարմիր վիհի մասին։ կանաչ արկղ Ներսում լիքը սուլիչներ, կանաչ դե մինոր, հատակին փշրած կեղևներ, կանաչ էգ թռչուն․ թևերն անզոր թափահարում է ու ձյուն բերում, կանաչ մարգարեություն՝ հենված արկղին, ճտքակոշիկներով կանաչ հրեշ․ բերանը բացուխուփ է անում ու մրմնջում, թե որքան հեռու է հրեշանոցը, բերանից կանաչ անձրևանոցներ են թափվում ու արկղից դուրս գալիս՝ կանաչ ծավալով լցված արկղից։ դեղին հեքիաթ Դեղին վերմակի մեջ փաթաթված արքայադուստր դեղնած ձայնալարերով, դեղին զարդատուփ՝ անկողնուց ճոճվող, ներսում՝ արքայի փտած ոսկորներ միմյանց հետ կռվող , դեղին պատերազմ ներսում, պատից կախված դե

հարցազրույց

[ Սյունեի ու իմ հարցազրույցի գաղտնի տարբերակը ] Սյունն ինձ հարցնում ա `  Մար, քանի տարի ա գործում բլոգը, ու ինչի ես ընտրել Վոլտերա-ն որպես կեղծանուն :))) Մարին սկսում ա  տակից դուրս գալը ` Բլոգս գործում ա 2012 թվականից, էդ ժամանակ, երբ որ բացեցի բլոգս, առաջին անգամ սկսեցի գրել, դրանից առաջ երբեք փորձ չէի արել գրելու` ոչ փոքր տարիքում, ոչ պատանեկան տարիքում, ընդհանրապես շատ պարապ երեխա էի  ու երբեք մտքովս էլ չէր անցնի, որ ես կգրեմ մի օր: Երբ որ բլոգս բացեցի , պատկերացում չունեի, թե ինչ ա ինձ սպասվում: Էդ բլոգի շնորհիվ` այսինքն գրելու, ես կիլոմետրերով աճեցի: Մարդիկ տարիներով մի քանի մետր են առաջ քայլում, ես մի շաբաթում էստեղից հասնում էի մինչև Զատկի կղզի ու հետ գալիս: Էդ հսկայական ճանապարհը որ անցա, իմ երկուսուկես տարեկան, նոր նոր ատամ փոխող բլոգիս եմ պարտական: Որ ձեռքս ճար լիներ, կպաչեի իրան [էստեղ Մարիի բլոգն ամաչում ա]   Ինչի Վոլտերա. Մի քանի վարկած կա էդ անվան հետ կապված:  Հիմա անգամ չեմ էլ հիշում, թե երբ ու ոնց որոշեցի Վոլտերա, հավանաբար որպես Վոլտեր անվան աղջկական տարբերակը: Հ

Ճռռոց

...Լավ, կգնանք: Խոստանում եմ: Երջանիկ էի: Գիտեի, որ իր խոստման տերն է: Ու էդպես էլ եղավ: Գնացինք: Ճանապարհին նախապատրաստվում էի այդ ամենը տեսնելուն: Ինձ ուժ էի տալիս, բռունցքներս պինդ սեղմել էի: Մետրոյով էինք գնում: Ռելսերի ձայնը հաճելի էր: Սիրտս անհանգիստ էր, ուժեղ էր բաբախում: Չէի ուզում, որ շուտ հասնեինք: Էնքան հուզված էի, որ նկատեց: -Դե լավ, հասնում ենք, քիչ մնաց: Ախր չգիտեր, որ ուզում էի՝ չհասնեինք, բայց եթե այդ ամենն իրեն ասեի, ինձ գժի տեղ կդներ ու կասեր՝ ամբողջ ամառ հոգիս հանեցիր, թե գնա´նք: Հիմա էլ չես ուզում: Շատ լավ, հետ ենք վերադառնում: Սարսափած իր խոսքերից (որոնք կասվեին, եթե ինձ լավ չպահեի) լռեցի: Վերջապես հասանք: Դուրս եկանք մետրոյից ու սկսեցինք քայլել: Դրսում դեռ լույս էր: Քայլեցինք երկար: Արդեն երևում էր տունը: Սիրտս սկսեց ավելի արագ խփել: Անցանք հին աղբարկղի կողքով: Նայեցի աղբարկղին՝ շատ էի կարոտել: Մոտեցանք դարպասին: Խնդրեցի, որ ես հրեմ դարպասը: Չմերժեց: Հրեցի: Դժվարությամբ բացվեց: Բացվելուց էլ ճռռաց: Հին ճռռոց էր դա: Ականջներումս փորձեցի պահել այդ ձայնը